Dnes není ničím výjimečné, když má čtyřválec jak přímé, tak nepřímé vstřikování, turbo, filtr pevných částic a jako bonus hybridní pohon. A navzdory fámám o tom, že takové motory na LPG vůbec přestavět nelze, je faktem, že aut s přímovstřikovými motory je již dnes většina a jejich přestavba se podle odborníků stává novou normou.
Příkladem může být oblíbené SUV Toyota RAV4 Hybrid, jehož LPG přestavbu realizovala pod záštitou ČALPG strakonická společnost AUTOGAS CENTRUM PLUS s.r.o. Vůz je vybaven spalovacím motorem rodiny A25A o objemu 2,5 litru, který se ve vozech Toyota nebo Lexus objevuje naladěný na různé výkony od 131 do 181kW. Kombinuje přímý a nepřímý vstřik paliva, což znamená, že 4válcový motor má fyzicky 8 benzínových vstřikovačů.
Recenze Toyoty RAV4 hybrid LPG
LPG hybrid od Toyoty už měla zapůjčený například redakce Deníku: LPG přestavba hybridní Toyoty: Jde to! Jaké jsou první zkušenosti?
Podrobněji se recenzi tohoto vozu věnuje Svět motorů, který připravil video, kde vůz testuje známý motoristický novinář Martin Vaculík.